reede, 17. aprill 2020

Tallinn -> Reikjavyk

Esmaspäeva hommikul kohtusime reisikaaslastega Tallinna lennujaamas. Esimene põrutav uudis tuli peagi.. Andre neljast kohvri sangast oli peale check-in`i alles, vaid üks :). Nali naljaks, paar tundi ootamist ja saime lennukile. Vahepeatus toimus Stockholmis, uudistega kursis olles teadsime, et seal peab viiruse tõttu juba tähelepanelikum olema kui Tallinnas. Sealgi paar tundi vastu pidades hakkasime Islandi poole lendama. Rändasime justkui ajas ette, kuna islandil on kell võrreldes Eestiga kaks tundi taga. Kohale jõudes pidime otsustama, et millega majutuseni saada. Natuke uurides mõistsime, et bussid on seal kallid ja taksoga tuleb nelja peale odavam sõita. Mõeldud tehtud taksoga saime majutusse ja pakkisime endit seal lahti. Ülejäänud päev oli meil vaba kõndisime linnapeal ja puhkasime lendamisest. Päev oli igati korda läinud kõik olid elusate ja tervetena kohale jõudnud kaasaarvatud õpetajad.

Kena vaade esmaspäeva õhtul paarsada meetrit majutusest.